Käsitöitä, kortteja, koruja ja muuta näpertelyä.
Voi että on suloinen kortti ja niin kaunis leimakuvan värityskin:)
Ihan mielettömän ihana kortti. Jotenkin tykkään kovasti miten tässä on kaikki aseteltu.
Lähetä kommentti
Ninni herkuttelee persiljaa silmät viirulla. Nipsu hamstrannu posket ihan tupaten täyteen! Poskikehonrakentaja..heh.. Ed nautti...
2 kommenttia:
Voi että on suloinen kortti ja niin kaunis leimakuvan värityskin:)
Ihan mielettömän ihana kortti. Jotenkin tykkään kovasti miten tässä on kaikki aseteltu.
Lähetä kommentti