Käsitöitä, kortteja, koruja ja muuta näpertelyä.
Todella mahtava kolmiuloitteinen kortti. Sinulla on kyllä upeasti väritetyt leimasinkuvat :)
Beautiful card. Love all the details. :)Edna x
Upea kokonaisuus1
Oh this is just beautiful! The papers are so pretty and compliment the sweet image beautifully. Thanks for joining JM this week x
Tämä on siis aivan upea näin ja livenäkin =) Ihan mahtava idea ja paljon vaivaa tuon tekemiseen on kyllä mennyt..
Lähetä kommentti
Ninni herkuttelee persiljaa silmät viirulla. Nipsu hamstrannu posket ihan tupaten täyteen! Poskikehonrakentaja..heh.. Ed nautti...
5 kommenttia:
Todella mahtava kolmiuloitteinen kortti. Sinulla on kyllä upeasti väritetyt leimasinkuvat :)
Beautiful card. Love all the details. :)
Edna x
Upea kokonaisuus1
Oh this is just beautiful! The papers are so pretty and compliment the sweet image beautifully. Thanks for joining JM this week x
Tämä on siis aivan upea näin ja livenäkin =) Ihan mahtava idea ja paljon vaivaa tuon tekemiseen on kyllä mennyt..
Lähetä kommentti