perjantai 6. elokuuta 2010

Hiljaiselon jälkeen...

Liekö koskaan näin hiljaista ollut blogissani, mutta olen ollut ihan lomalla;-D En ole juurikaan askarrellut. Ne muutamat kortit joita olen tehnyt, olen uhohtanut tyystin kuvata!! Neulonut olen mökillä, lomareissuilla ja kotonakin jotain. Muutaman rannekorunkin olen näpertänyt.
Tänä kesänä mä koin sellaisen viherpiiperrysvimman, että piti laittaa uusi kukkapenkki, istuttaa vadelmaa ja ahomansikkaa sekä pieni tavallinenkin mansikkamaa. Eikä siinä vielä kaikki. Vielä enemmän kukat ja viherkasvit, varsinkin pienet taimet, ovat vallanneet kotini sisältä:-) Meidän huusholli alkaa näyttää kohta viherpuistolta;-D Olen keksinyt vaikka mitä ihania keräiltäviä kasveja: soilikit, kuparilehdet, santut, kiinanruusut, pelargoniat jne...Mutta juu, kyllä mä tässä syksyn tullen palilen askartelupöytäni ääreen levänneenä ja uudella innolla, joten tervetuloa välillä sitten kyläilemään taas blogiini! Nämä kauniit kukkakuvat ovat tänä kesänä kukkineista kiinanruusuistani:-)

4 kommenttia:

Taava kirjoitti...

Moni on tänä kesänä viettänyt hiljaiseloa blogissaan, tai ainakin harventanut päivityksiä puoleen, niin minäkin. Se teki tosi hyvää ja nyt tunnen olevani valmis syksyn koitoksiin.

annukka kirjoitti...

Upeita kukkia! Mä kaipailisin niiden kasvien nimiä, jotka mulle annoit, niin osaisin kaivella hoito-ohjeita. Muistatko vielä mitä ne olivat? Yhden olen tainnut tappaa (lehdet tippuivat, mutta toivorikkaana laitoin vielä veteen, kun juuria on), muut vaikuttaisivat selvinneen reissusta ja pikkuisiin alkuihinkin on alkanut tulla juurentynkää. Kuinkahan iso juuren tulisi olla, ennen kuin uskallan pistää multiin?

Ritva P kirjoitti...

Onpas ihania kukkaia Kiinanruusut ovat kauniita. Minä olen sinua kaivannutkin aina välillä kurkkinut blogiin, miettinyt mitähän sinä puuhailet :). No nyt selvisi. Tauko on joskus paikallaan ja vaihtelu virkistää jaksaa sitten uusin voimin jatkaa puuhia askartelu pöydän ääressä.

Merja kirjoitti...

Kiva että tämä mukava blogi on taas "herännyt eloon" kävin monesti kurkkimassa tässä välillä!

Uudempia kuvia hamstereista

 Ninni herkuttelee persiljaa silmät viirulla.  Nipsu hamstrannu posket ihan tupaten täyteen! Poskikehonrakentaja..heh.. Ed nautti...